A, i had to (;

2008-12-05, 15:22:05 / Kategori: Allmänt
Hur svarar du i hemtelefonen? Hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem det är
Ringer det mycket till dig? Beror på dag och tid haha
Ringer du mycket? Inte överdrivet
Vem ringde du senast? Lillsyrran
Senast kramat och när? N, i skolan!
Antal timmar sömn inatt? 7, och det är fan mer än vad jag brukar, framsteg!
Sov du ensam? Beror på dag och tid (;
Vem sov du hos senast? E
Vem sov hos dig senast? E tror jag(?)
Vem vet mest om dig? Ingen!
Vem vet du mest om? Jag vet mycket om R.
Vad ser du fram emot? Mycket, men för tillfället helgen!
Vad vill du ha just nu? Något att äta!
Vem hånar du? Håna och håna, har mina åsikter!
Vem längtar du mest efter?  Ingen kommentar..
Vem vill du helst slippa? Många!
Vem stör du dig på? Många!
Vem vill du sova bredvid inatt? Haha, vem vet (;
Vilken buss åker du oftast? Åker tåg mer än buss
Vilken årstid är det nu? Vinter
Anser du dig själv snygg? Snyggaste haha!
Har du varit kär? Yes, det har jag
Är du kär nu? Nej, det är jag inte
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Haha, yesyes! (;
Vad åt du senast? Lunch
Är du polare med grannarna? Beror på vem av dom(?)
Har du varit på ett party? Aldrig ;o
Har du varit utomlands? I love it
Var är dina syskon just nu? På ikea med mami
Vilken tid gick du upp imorse? 10
Vad gjorde du kl 2 inatt? Läste haha
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen
Vad ska du göra efter det här? Gå till stinsen och träffa J.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?