Vinshoppande.

2010-09-25, 12:52:11 / Kategori: Latest shit

Då var man hemma från ett besök på systembolaget. Det blev vin för hela slanten. Eller ja, inte riktigt. Men massor med vin blev det. Har förälskat mig totalt i Guntrum vinet. Mums! Sitter just nu och laddar ner avsnitt nummer två av sommer i sunny beach. Det var något problem med det första avsnittet så får börja på nummer två. Även om jag förmodligen inte kommer förstå ett skit av vad de säger (Emmy, lär mig danska!) så kommer det vara kul att bara se det! Åh, som jag längtar tillbaka. Snart 7 månader kvar.. Skägg. (Käre gode Gud, gör så att tiden går jätteste snabbt). Sverige suger fortfarande.

Igår när vi gick ut skulle jag ta ut pengar och till min förvåning hade jag fått utökning av pengarsumman. Hade fått ännu ett studiebidrag. Men soooft! Så nu jäklar kan jag leva haha, nej men jag är då inte världens bästa på att spara pengar. Har jag så använder jag. Så fungerar jag.

Ska nu om en stund njuta och se på sommer i sunny beach. Alla gör det! Efter det är det inte helt omöjligt att det blir en powernap.


Sunny beach will always be sunny beach. Haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?