Nype loves fridays.

2010-09-25, 09:59:47 / Kategori: Latest shit

Gårdagen började med att Moa och Linda kom hit. Vi fixade klart oss, kollade på idol och drack vin. Sedan begav vi oss mot stan för att möta upp resten av gänget; Natta, Emmy, Emmy's kompis Matilda och Li. Mötte upp de gjorde vi, dock inte Emmy som var pruttfull någonstans i Stockholm och vandrade runt. Efter lite tjatning förstod vi att hon inte skulle dyka upp och hellre ville vandra runt i "skogen" som hon kallade det. Haha, lite kul var det ju. Vi åkte vidare mot mitt älskade Nype. Där träffade jag på både vakten och Olof, och det var bara utanför. När vi väl kom in blev det lite fisk och cider. Träffade på lite andra bekanta ansikten också. Ännu trevligare. Allt eftersom tiden gick drog lite av folket så jag och Moa bestämde oss för att röra oss hemåt. Vi vinkade av Linda som skulle vidare och vi gick till Sleven för en wok. Mums! Såg sedan att vi fortfarande kunde hinna med sista tåget. And we did. Då kände jag att jag var fullare än vad jag egentligen trodde. Inne på Nype kände jag mig nykter, men icke! Gick sedan hemåt. Väl hemma fick jag fnatt och ville sova på soffan. Älskar att sova på soffan! Vaknade för en halvtimma sedan, nu sitter jag och Moa och kollar på tv.

Ikväll? Oklart. Utgång? Möjligt.


Matilda och Natta.


Linda, Moa och Li.




Jag och Moa. Älskar att hela mitt hår ser gult ut bredvid hennes haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?