grönaväggar

2008-12-17, 12:49:40 / Kategori: Allmänt
Sitter med A i skolan, och vi dööööööör! Fyfan vad vi skrattar, herrejösses. SnyggM, du får en att skratta sötnos! (; Dagen har väl gått bra, snabbt hittills, i eftermiddag ska jag och några andra kolla på en film(?) Sjukt otaggad brud.. Men men.. Slutar 16.00, då är det stan med J&L som gäller, och idag måste jag hitta något till min syster, eller imorgon, annars är jag kööööörd! (:  Påtal om ingenting så är jag ju på G att bli blondare, och jag älskar det! Äntligen! Var ju i stan igår och fikade med R, hittade blandannat en päls som jag har velat ha ett bra tag! Finally! Även lite andra småsaker, ett basic linne som behövdes. I love it! T har fortfarande gjort mig kär i ett band som jag faktiskt aldrig hört om innan, men fyfan, jag avlider! Så fruktansvärt jävla bra! Pratade nyss med J, hon ska antagligen komma hit ett tag innan jag slutar och kolla hur vi har det i våran härliga skola....  

Redan imorse blev jag på dåligt humör pga en liten incident som jag inte tänker gå in på. Det blir ju lätt inte bättre av brudarna i skolan, är bara så jävla trött på hela skiten. haha (: men nu ska jag vara lite social med A igen.

Smell ya! /A



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?