onödig information

2008-12-10, 20:38:46 / Kategori: Allmänt
Jag har så fruktansvärt tråkigt, och jag orkar ju inte göra något heller. Inget bra på tv, charterfeber fungerar väl, blir dock väldigt sugen på att åka utomlands! Maggan i sommar för att hälsa på S eller? Bangar lätt inte!

Helgens planer är Ice på fredag med E. Hörde att F ska dit med några grabbar, så kommer nig att träffa honom där, och som jag skrev förut C och A. Lördag är det tjejmiddag hos J, ska bli riktigt mysigt att bara snacka massa strunt! Så jag är vråltaggad på helgen. (Chockad? Nej inte jag heller). Vet dock inte om jag ska till skolan imorogn, allt beror på hur jag mår! Men fredag ska klassen till gamla stan och härja haha, så får hoppas att man är frisk då!

Sara

Lätt att det blir hälsa på S! :D



2008-12-11, 10:58:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?