Ännu en jävla lista (:

2008-12-29, 01:34:50 / Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mycket har hänt år 2008, saker som jag helst inte vill gå in på.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag minns inte ens mina nyårslöften


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inte vad jag kommer på för tillfället, men säkert haha..

4. Dog någon som stod dig nära?

Du är som död för mig...


5.Vilka länder besökte du?

Thailand, Bulgarien, Finland


6. Mest efterlängtade möte?

Ingen aning(?)


7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Utomlandsresa! Både fylleresan och familjeresan


8. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

1 Mars. Ingen kommentar varför.


9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Sunny Beach med Korven!


10. Vad var din största framgång 2008?

Haha, ingen aning?


11. Största misslyckandet?

Ingen kommentar


12. Största misstaget?
Ingen kommentar..


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har jag varit i Thailand. Skadat mig har jag också.


14. Bästa köpet?

Mycket som inhandlas under ett år.


15. Träffat någon kändis?

Träffat nej.


16. Vad spenderade du mest pengar på?

Krogen i think


17. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ingenting jag kommer på för tillfället som gjorde mig riktigt glad.


18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

The hitmen - Like I love you
Lady Gaga - Just Dance
Katy Perry - I kissed a girl


19. Har någon du känner tagit körkort?

Josefin!


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har mått sämre, har även mått bättre


21. Vad önskar du att du gjort mer?

Koncentrerat mig på skolan, men det är fanimej lättare sagt än gjort..


22. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit onödiga tårar rinna


23. Hur tillbringade du julen?

I Finland med släkten. Riktigt lugn jul..


24. Blev du kär i år?

Ja


25. Hur många one night stands?

Haha, min ensak


26. Favoritprogram på TV?

CSI och One tree hill


27. Bästa boken du läste i år?

Vingklippt ängel.


28. Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning?

29. Något du önskade dig och fick?

Haha, absolut!


30. Något du önskade dig men inte fick?

Faktiskt inte.


31. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag var faktiskt och fikade med N. Ännu en till piercing blev det då också.


32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Alot of things.


33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

Amanda, jag klär mig precis som jag vill och skiter i vad andra tycker.


34. Vad fick dig att må bra?

Kattjävel. Äkta vänner.


35. Läskigaste upplevelse?

Bland annat när jag blev sjuk i thailand, feber och kunde inte röra mig pga ont i njuren.

36. Äckligaste upplevelse?

Kommer inte på någon?


37. Årets fest?

Sunny Bitch, även alla lyckade utgångar.


38. Vad är du mest stolt över från 2008?

Haha, ja, vad fan är jag mest stolt över?


39. När var du mest nervös?

Det blir mycket "jag vet inte" och "kommer inte på något" på den här listan haha.

40. Där du tillbringat flest helger?

Måste nog säga Kung Carl och ICE haha.


41. Vad fick dig att må dåligt?

Mycket saker och många människor.


42. Hur kommer nyårsafton spenderas?

Middag med bruttorna, vidare till stan och spåra. Det kallas Vråltaggad,


43. Vem saknar du?

Nämner inga namn.


44. De bästa nya människorna du träffade?

Josefin!


45. Ditt mål för 2009?

Börja med träningen igen.


46. Vad längtar du till år 2009?

Utomlandsresor.


jessica

21. Vad önskar du att du gjort mer?

Koncentrerat mig på skolan, men det är fanimej lättare sagt än gjort..





är det inte du som gått om typ 5 år i skolan? hahha lyckat



2009-01-22, 00:14:38

jessica

21. Vad önskar du att du gjort mer?

Koncentrerat mig på skolan, men det är fanimej lättare sagt än gjort..



var det inte du som gick om typ 5 år i skolan...?? hahahh lyckat



2009-01-22, 00:20:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?