charterfeber

2008-11-26, 20:45:25 / Kategori: Allmänt
Pratade nyss med J i telefon, pratade bland annat om helgen som jag är vråltaggad till, är ni chockade? Nej inte jag heller (; Så sjukt taggad brud! Imorgon är det torsdag, måste till UM med N, och sedan möjligtvis åka in till stan en snabbis och träffa M, som ska flytta till Spanien, jag är avis på dig babe! Du kommer ha det vrålbra, det vet jag! Kom även på att det är onsdag idag vilket betyder Efterlyst och Insider. Sitter för tillfället och kollar på Charterfeber eller vad det heter, gaaaaaanska najs! Så ska fortsätta kolla på det! PUSS /A

Martin

Jag kommer leva som en kung!

Du är mer än välkommen på iskall öl! (Y)



2008-11-26, 22:13:56 URL: http://inteokej.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?