det finns färger i en vind

2008-11-10, 12:31:58 / Kategori: Allmänt

Idag är inte min dag, men det visste jag ju redan inatt när jag inte kunde somna föräns vid tre tiden. Jag är så förbannat helvetesjävlatrött! Vi har matte hela dagen idag, vilket gör att jag bli ännu mer irriterad än vad jag redan är, jag orkar inte. Lunchen bestod i princip bara av salt(?) inte särskillt mättande haha.. Vid 15 tiden ska jag träffa Ronja och fika med henne på vårat vanliga ställe, EH, yes, we love it.. Sedan ska jag hem och packa lite, ladda kameran osv osv inför kryssningen. För tillfället sitter jag i skolan och ruttnar. Irriterad (somvanligt?) Har lunchrast, och önskar att vi kunde sitta såhär tills 14.30, så vi slutar.. Nu ska jag fortsätta lalla runt på facebook, skriver mer senare. PUSS /A




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?