fnatt

2008-11-07, 11:14:14 / Kategori: Allmänt
Sitter förtillfäller i skolan och har Engelska.. Vi ska kolla på Obamas segertal och ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig inte ett skit!!! Jag hatar politik och jag bryr mig verkligen inte! Det jobbiga är att det går skitsegt! Filmen vill inte komma fram osv.. Skulle hellre sitta med matte i två dagar i rad än bry mig om politik haha.. Aja, inte så långt kvar på dagen, Skönt! Så efter skolan blir det till att åka hem och vila en stund inför ikväll! Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ikväll, har fan alltid det problemet.. inte okej! Men det löser sig alltid haha! Nu vill jag bara att videon ska gå igång så jag kan kolla på skiten och ha det gjort!!! Nu ska jag bli ännu lite argare på att den inte vill fungera. PUSS /A



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?