i can still remember

2008-11-18, 01:06:46 / Kategori: Allmänt
Nu känner jag att magen börjar prata med mig igen.. Börjar alltså bli hungrig, och jag vet redan att vi inte har något som jag vill ha! Så går jag ner blir jag bara arg, för då får jag inte med mig någonting upp iallafall.. haha. För tillfället ligger jag i sängen och väntar på att bli trött, min kropp verkar inte vilja samarbeta med mig idag heller, jag orkar faktiskt inte bry mig längre haha.. (: Jag hatar dock att inte kunna lägga mig när jag ska, för jag är vråltrött när jag väl ska upp, i skolan är det huvudvärk som gäller och efter skolan, det är då sömnheten kommer, då gäller det att inte somna, och vänta på att klockan blir 20-21 och ska lägga sig då, men nej, då blir kroppen på G igen, haha, sjukt egentligen men orkar somsagt inte bry mig, jag har ju sällis via datan ändå.. Jag har redan planer för veckan som ser ut ungefär såhär:

Tisdag (idag): Skola, 08.30-16.00 Stan med N.
Onsdag: Skola, 08.30-16.00, Träna med mamma och syrran.
Torsdag: Skola, 08.30-16.00, Bio med syrran(?).
Fredag: Skola, 10.30-14.00, Stinsen med E. Middag och fix hos mig, sen mot Märsta.
Lördag: Utgång såklart, vart är fortfarande oklart!
Söndag: Behöver jag ens säga något? Bakisdagen, (även om man inte är bakis haha) Göra ingenting!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?