i know what you are baby

2008-11-04, 12:34:32 / Kategori: Allmänt
Sitter för tillfället i skolan och avlider, känner att jag är på dåligt humör jag orkar inte göra ett skit! Anyway, Idag ska jag träffa Nicole efter skolan, först ska vi fixa naglarna och sedan till stinsen. Bruden vill hitta uggs (tur att man redan har så slipper man frysa om fötterna haha). Annars vet jag inte vad som händer, jaga lite folk till Escape i helgen, somsagt vill ni komma, för och efternamn + dagen ni vill komma så skriver jag upp er på gästlistan! Idag fyller även min kära korv 17 år, så ska ta och gratulera henne! GRATTIS ÄLSKADE KORVEN! slänger upp en fin bild på dig sen! Nu ska jag vara lite social mot Antonia, skriver mer senare idag! PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?