inte mycket packning kvar!

2008-11-11, 22:06:57 / Kategori: Allmänt

Jag hatar att sova dåligt! Sjukt.. Situationen gör det inte bättre (och nej, det har inte med det senaste att göra haha), Jag har huvudvärk och vet inte vad jag ska göra åt det, känner mig helt snurrig i huvudet, har inte koll på någonting, jag kan och orkar inte vara supermotiverad i skolan, jag börjar undra om jag gjorde fel? Det värsta är att jag inte är säker, och jag orkar inte tänka på det här mer, men det vägrar att försvinna ur mina tankar. Haha, jag säger som Balex brukar säga:
Ska man ta sig en tripp till psyket? Jag menar, dom kanske hittar något (; Fast nu är det ju så att jag är den jag är, tänker inte ändra mig, och tänker absolut inte ändra mina åsikter om brudar speciellt föräns någon jävel bevisar mig fel, (och det va ju troligt att det kommer hända haha!!) och jag är som jag är. Jag skriver vad fan jag vill i bloggen, passar det inte så stick, ingen tvingar dig. :) Nu ska jag packa ner all skit i väskan! Om ett dygn exakt sitter jag med dom andra på båden och förar, kommer bli toppenbra! Skönt att komma iväg från allt folk, allt allmänt! PEACE Motherfucker!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?