lyckad kväll

2008-11-16, 16:16:53 / Kategori: Allmänt
Kom precis hem, sjukt sliten brud.. Anyway, gårdagen var riktigt lyckad, det blev Ice för våran del. Det började segt eftersom vi kom dit vid 22, vilket dom inte var meningen, men så blev det! Sen började stället fyllas med folk, jag och tjejerna erbjöds massa drinkbiljetter, varför inte? Tack så mycket söta grabbar! Vi körde på, Josefin blev lite väl rund om fötterna haha! Väl på dansgolvet kom en vakt och frågade om han fick bjuda ut mig, jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, till min tur stod Josefin och Johanna bredvid och räddade mig! Somnade hemma hos Josefin, och det snöade imorse, då blev jag sjukt glad brud! Det där var lite av min kväll igår, sjukt lyckad! Nu ska jag käka! PUSS /A



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?