pangpangboom

2008-11-11, 18:26:53 / Kategori: Allmänt
Jag tog faktiskt min mammas tips och pratade med en av mina lärare idag.. Hon är fan den bästa läraren jag någonsin haft, hon förstår mig verkligen, och det beundrar jag henne för. Påtal om ingenting nu, måste packa lite, och vad fan ska jag ha på mig på kryssningen imorgon? Måste städa mitt rum också, inte direkt taggad eftersom jag nästan somnar när jag skriver det här.. Imrogon är det skola som gäller, tills 14-15 tiden? Åker hemifrån vid 17.00 och då vidare till kryssningen med blandannat Josefin, Lina, Oliver, Martin(?) mfl. Kommer spåra, och jag kommer att älska varje sekund av det! Bilder ska tas också, så kameran måste sättas på laddning. Kommer bli skönt att komma iväääg från allt och ut till ingenstans och bara kröka satan! Funderar på om jag ska sova i 10 minuter? Men tror inte det blir så faktiskt haha. Nu loggade korven in på msn också, så hon får underhålla mig lite! PUSS /A



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?