planer

2008-11-06, 23:46:59 / Kategori: Allmänt
Jag är så sjukt trött och även hungrig! Så om ett tag ska jag ner och äta något, vet dock inte vad.. Imorgon ser mitt schema ut såhär

08.45 - Vakna och fixa mig samt äta frukost med mamma som är ledia på Fredagar.
10.00 - Skolan då det är engelska lunch och redovisning som gäller (har jag för mig)
14.00 - Skolan slutar, dags att röra sig hemåt och bara ta det lugnt och tagga inför kvällen!
Och någon gång efter detta ska jag börja fixa mig för att sedan ta
19.24 - tåget mot stan
20.00 - Middag @ Escape med Josefinen
Sedan jävlar ska det bli röj :)

Nu är det dags för mig att röra mig ner till köket för att äta något! Wohoohohh! PUSS /A

PS. Bilden i inlägget under är från toxic, klubbonsdag igår!

jos

ikväll ska vi rocka <3



2008-11-07, 09:11:56 URL: http://pmsbarn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?