shinysnow

2008-11-25, 11:47:08 / Kategori: Allmänt

Haha.. Jag är allt bra konstig, jag är ju ledig idag men vaknade självmant vid 08.30 och tänkte "varför har ingen väckt mig?, Mamma kanske också har försovit sig(?)" Och precis när jag ska öppna min dörr och kolla vad fan som händer kom jag ju på, jag är ju ledig idag. så jag gick och la mig igen och vaknade för 15 minuter sen ungefär. Och när jag vaknade den här gången var det fan fint väder, soligt och grejer, men nu har det försvunnit.

Idag är det somsagt stan som gäller, blir fika och kanske kolla i lite affärer. Idag får man ju studiebidraget (eller är det om några dagar? Håller inte koll haha.) Så ska snart hoppa in i duschen och fixa mig, det blir 14.24 tåget! Hinner nog skriva innan jag åker :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?