sing it

2008-11-07, 15:13:08 / Kategori: Allmänt

Har varit hemma ett bra tag, suttit med mamma och varit social, kände nu att jag behövde skriva lite haha! Har fått flera namn på listan för både ikväll och imorgon, kommer bli toppenbra! Ska snart till stinsen och köpa lite grejer haha, det som behövs är Mascara, Svart ögonskugga, Tops och Deoderant haha. Mamma får dock betala hälften höhö! Sitter och väntar på att mamma ska laga klart maten, ska iof inte äta så mycket eftersom jag ska på middag klockan 20.00 med Josefin och dom andra på Escape(?). Jag är ju vrålkräsen när det gäller mat så får se hur det blir haha! Men det blir nog bra det med. Men innan det ska Josefin komma hit så vi ska fixa oss tillsammans, även tagga till!! Kommer bli toppen! Nu ska jag gå ner och vara trevlig mot min mami som jag älskar jätteste mycket! Skriver mer sen! PUSS /A

PS. JAG ÄLSKAR NICOLE!


Nicole

JAG ÄLSKAR DIG MED AMANDA!<3



2008-11-07, 15:16:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?