Therese, har du bonge nu?

2008-11-01, 13:27:48 / Kategori: Allmänt
Dålig uppdatering, jag vet haha.. Hann inte skriva igår när jag kom från stan och kom hem nu! I stan mötte jag och Josefin upp Amanda och åkte hem. Jag och Amanda drog till stinsen och sen fixade vi oss för tjejmiddagen hos Antonia, vilket var gosigt! Efter tjejmiddagen drog Jag, Tess och Amanda till Älta och Danne, Amandas killkompis som hade fekke.. Jag och Tess var lite smått otaggade eftersom vi inte hade dricka, sen hade jag huvudvärk också. Amanda lämnade oss där typ 9 på morgonen? Och det slutade upp med att min mamma fick komma och hämta oss haha! Ingen kommentar på det. Men det var en helt okej kväll antar jag! Nu ska jag lägga mig och sova tror jag, skriver mer sen! PUSS


PS. SATAN VAD SÖT DU ÄR!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?