too much information, right?

2008-11-10, 22:01:38 / Kategori: Allmänt
Jag har precis tittar klart på CSI och är fruktansvärt trött.. Idag efter skolan var jag ju i stan och fikade med en av mina bästaste brudar, Ronja. Sjukt gosigt! Det var längesen vi sågs, pratade om allt möjligt. Efter fikan blev det att gå runt i affärer lite. Tur som jag hade hittade jag inget idag, eller jo jag hittade men köpte ingenting. Hittade bland annat en kamera som jag vill ha (och skulle behöva) eftersom min nuvarande lever lite som den vill!

Snart åker jag på Kryssning, det kommer väl bli najs! Blir dock bara 3 av 4 tjejer som åker, och jag kan ju inte påstå att jag är chockad tyvär.. Jaja, Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig den kvällen och är lite smått nyfiken över vilka som kommer att åka med och hur många det kommer vara på båten allmänt, jag menar det blir ju roligare om det är fler än bara vi haha.. Lär köpa med mig grejer hem, så jag kommer nog ha några härliga heger framöver (; Vet inte riktigt än vad jag ska ha med mig, men det löser sig då, och vet inte riktigt hur mycket pengar vi kommer ha över, men fan allt löser sig.

Nu måste jag bädda om min säng eftersom madrassen (eller den där grejen över haha, vet inte riktigt vad det heter) nästan ligger på golvet och så hade jag tänkt borsta tänderna, i will be back!

korvie

Mamma sa att det ryktas om att båten är i stort sett fullbokad, vi får hoppas att ryktena är sanna :D





ladda grabbar, för här kommmer vi !



2008-11-10, 22:09:36 URL: http://korvie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?