urinvägsinfektion på G igen?

2008-11-16, 18:30:39 / Kategori: Allmänt
Jag har riktigt ont i magen, förstår inte varför, som om jag har mensvärk, fast utan mens. Ska inte få den heller så förstår inte vad det är? Käns lite som om urinvägsinfektionen är tillbaka? Varför? Haha, får hålla koll på det och se hur det blir, blir det inte bättre måste jag till läkaren, viktigt viktigt! Jaja, för tillfället ligger jag i sängen och kolla på One Tree Hill. Peyton och Lucas passar fanimej bäst ihop. Ge mig kärlek som håller? Och lillkillen är fan sötast någonsin!!! Sitter även och pratar med J på msn om att det ska snöa under veckan(?) Då jävlar blev jag glaad brud! Hoppas hoppas!! Men nu ska jag kolla vidare på Tvn. PUSS /A



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?