Vi ses på Toxic ikväll!

2008-11-05, 16:00:58 / Kategori: Allmänt
HAHAHAHAHAHA, Jag fick nyss hem mitt ensamfoto + klassfotot, jag har inte skrattat åt mig själv så här mycket på länge! Herrejävlar alltså! haha! Skoldagen har väl varit okej, har inte rikitgt orkat med något men jag och Antonia har fanimej blivit duktiga på Matte haha ;D

Idag fyller ju Oliver år, så måste ju passa på att gratta, GRATTIS GUBBEN, Nu är du stor pojki! Vi ses ikväll och på Lördag!

Ikväll är det Toxic som gäller, vet dock inte hur länge jag orkar vara där, har ju skola imrogon också, men det kommer nog bli najs! Nu ska jag faktiskt ta något att äta och sen hoppa in i duschen! PUSS /A

antonia

hahah, yes, vi ägde ju! ;D



2008-11-05, 17:31:30 URL: http://aletto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?