your the reason

2008-11-11, 00:43:26 / Kategori: Allmänt
Jag har fortfarande inte somnat, vad fan är det med mig? Jag har jätte svårt att somna på vardagsnätterna. Jag menar, jag somnade vid 03 natten till idag (i princip igår, men ni förstår hoppas jag) Jag har inte sovit något under hela dagen, dock vilat 30 minuter i skolan. Men annars har jag inte sovit alls, vad fan är det för fel på mig? Min underbara mamma föreslog att jag skulle tala med mina lärare om varför det är såhär, men jag orkar inte faktiskt. Hur underbara dom än är, är det vissa saker som jag inte orkar med att dom ska veta. Dom viktigaste förstår jag, men sömnproblem(?). Nja, jag antar att jag tänker för mycket?! Nu är jag hungrig (som vanligt på natten) så jag ska gå ner och äta något, ska försöka skriva innan jag lägger mig iallafall! PUSS /A

Jocke

Godnatt :)



2008-11-11, 01:04:23 URL: http://joakimt.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?