ahah, var tvungen

2008-10-25, 15:22:07 / Kategori: Allmänt

Om dig

1. Är du singel?-  Ja

2. Är du lycklig?-  Absolut
3. Är du uttråkad?-  För tillfället, ja haha

4. Är du ledsen?-  Nej, jag är taggad!
5. Är du italienare?- Nej, brukar dock få höra att jag ser ut som en italienare.
6. Är du gravid?-  Nej

7. Är du en cooling?-  Coolaste
8. Är du från Irland?-  haha, nej 

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?-  Ja, det är dom!

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?-  Ja, det gör jag 

2. Har du nånsin blivit sårad?-  haha, ja, jag har ju det...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - Hänt flera gånger

4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom?- Det har jag säkert haha.

5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?-  Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?-   haha, hoppas kan man ju alltid.

7. Är du kär?-  Nej, inte för tillfälllet

8. Vill du gifta dig i framtiden?- Ja, det vill jag absolut.


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust?- Bådeoch

2. Hår eller ögon?-  samma svar här, bådeoch, fina ögon men taskigt hår går inte ihop i min värld
3. Katter eller hundar?-  Haha, samma svar igen, bådeoch

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?-  Vänner som man kan lita på!
5. TV eller Internet?- Internet

6. Coca-cola eller Pepsi?-  Ramlösa, dricker inte cola/pepsi osv osv
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?-  VILD UTEKVÄLL!! ingen tvekan

8. Pengar eller lycka?-  Lycka

9. Dag eller natt?- Natt
10. MSN eller mobil?- Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?-  Nej

2. Brutit ett ben?-   Nej

3. Gjort nåt du ångrar?-  Hänt ofta..

4. Hoppat Bungee Jump?-  Nej, och vill inte göra det heller, vågar inte haha
5. Ljugit för någon du tycker om?-  Ja, det har jag nog 
6. Ätit en hel tårta?-  Nej, jag tycker inte om tårta

7. Gjort bort dig offentligt?- jag lyckas med det mesta på fyllan 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?-  Ja det har jag, inte längre dock.. 
9. Gråtit när ett husdjur dog?-  Nej, var liten när vi avlivade första katten, och min älskade kattjävel lever! Thank god

10. Velat försvinna?-  Ofta!


10 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde?-   Amanda LE

2. Telefonsamtalet du fick?-  Måste vart igår natt av Johanni haha.

3. Personen du var med?-  Josefin, Johanna, Denise, Veronica + några grabbar!

4. Roligaste grejen som hänt?-  Mycket roligt som händer, ni ska bara se en vanlig skoldag. 
5. Personen du sms:ade?- Amanda LE

6. Du kysste?-  Haha, ni som vet, ni vet!

7. Du skrev till på myspace?-  Har inte myspace
8. Du kommenterade?-  Josefins blogg faktiskt haha 

9. Du tillbringade natten med?-  Kattjäveln
10. Du kramade?- Mami!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?