Citat från dagen

2008-10-21, 20:48:16 / Kategori: Allmänt
"-En mellan meny tack.
(han i kassan) -Du menar lilla menyn? Den är mellan men heter lilla menyn..
- Men jag har alltid sagt mellan menyn!!!!!" /Antonia

"Jag har hört att om man bleker håret, försvinner det hjärnceller då?
- Jag har också hört det men jag tror inte iallafall.." /Amanda LE

Amanda LE knyter ihop händerna och sätter dom bredvid varandra, "Kolla, så här stor hjärna har jag"
Jag gör samma sak, vi bara tittar på varandra och börjar skratta, mer behövde jag inte säga, vi förstod varandra.

Amanda LE: Alltså.. Om man kapar av benen, vad händer då? Det blir ju värsta hålet(?)
Jag&Antonia: Va? Vad snackar du om? (kollar mycket förvirrat på varandra)
Amanda LE: Ja, är det inte ihåligt? Då blir det ju ett hål?
Jag&Antonia: Men, man syr ju igen, det förtstår du väl?
Amanda LE: Jahaaaa (DÅ plingar det till i brudens hjärna) Jag är inte korkad, jag har bara otur när jag tänker..
Antonia: Benet är ju faktiskt inte ihåligt..
Jag: Men Antonia, du ska inte säga så mycket du heller, fröken lilla menyn!

Nu är inte dom här citaten exakt, men ungefär ;) Så här roligt har vi i skolan, skrattar så vi gråter. Herre jävlar alltså, jag har roligt i skolan, för en gångs skull, tack vare er brudar! <3

Amanda

HAHAHA! vi är fan helt jävla hjärndöa allehoppa! Fatta hur vi är om 3 år.. Ja man blir ju som man UMGÅS! :) Men kan du tänka dig, alla smittas av mig, tänk en klass fullt med blondiner, HUR FAN SKULLE DET SE UT? alla skulle ju vara heeeelt lost! :) HAHAHAHAHHA! §



2008-10-21, 20:59:36 URL: http://litesweet.blogg.se/

amanda

Herre jävlarns alltså, men det är så det ska vara! :')



2008-10-21, 21:00:55 URL: http://oblyg.blogg.se/

antonia

hahahah! men det heter mellanmenyn.. (A)



2008-10-22, 10:06:05 URL: http://aletto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?