Electric Bird

2008-10-25, 13:24:38 / Kategori: Allmänt

Ja, jag förstår dig, det har jag sagt förut! Jag håller med, det är onödig energi, men det är faktiskt du som har slutat prata med mig, inte tvärtom. Och hade det varit jag, hade jag bara blivit irriterad inte galen, men då hade jag också blivit irriterad på båda, och inte bara på ena! Men det är ditt val om vad du vill göra. Jag har inte svarat på smsen just för att jag inte orkar tjaffsa. Jag var inte ens med dom hela kvällen, men det är ju lätt skitsamma nu! Jag orkar faktiskt inte. Sen så påtal om ingenting, så har jag varit med om mycket under mitt liv som du och många andra inte vet om, bara få som vet, och det ska stanna så! Det har gjort mig till personen som jag är, bland annat att jag hatar att lära känna brudar, inget jag kan göra åt. Och jag tänker inte ändra min åsikt om brudar föräns någon jävel bevisar att jag har fel! Jag tänker inte nämna namn här, för jag vet att du förstår vem du är.


Amanda

Okej!



2008-10-25, 13:44:25 URL: http://litesweet.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?