everything you can do, I can do it better

2008-10-04, 18:26:44 / Kategori: Allmänt
Idag har jag bara gjort ingenting typ, haha vaknade i Sigtuna vid 10 tiden?? Vi började röra oss hemåt vid öhm, 12 kanske? Har absolut ingen tidsuppfattning.. Och jag tog tåget hemåt. Den resan var inte kul alls, Redan när jag vaknade var jag illamående, men det gick bra. Haha, på tåget satte sig en pojke mittemot mig, kanske 13-15 år, haha och han såg så rolig ut och jag kunde ju inte sluta titta. Tyckte lätt synd om honom, uttittad av en lite småbakis Amanda, kan tänka mig att blicken inte var världens snyggaste heller haha. Kom hem, så vid halv 3 somnade jag och vaknade vid 5. 

Ikväll blir det tydligen tullinge fest, eller vart det nu va? Med Amanda (http://Litesweet.blogg.se) Kommer nog bli asnajs, nytt folk och grejer, krök krök, inte lika mycket som igår kan jag lova er(?) Igår spårade det.. Så måste snart hoppa in i duschen! Och nu kommer samma gamla vanliga problem, Vad fan ska jag ha på mig?! Fick precis i mig min älskade potatis och mina älskade fiskpinnar, som jag tjatade på igår på fyllan, och nu äntligen orkade jag äta det! Och jag blev ju lätt sugen igen, haha.. Sjuk brud..  Ligger för tillfället i sängen med mina mjukisar och dricker Ramlösa - Persimon Grape, Sjukt jävla god! Love it, Love it! Kollar även på finalen av top model repris. Efter det blire duschen, en vaaaaarm skön dusch! Har fortfarande problemet vad fan jag ska ha på mig? Det löser sig alltid haha..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?