http://tropicalflavour.blogg.se

2008-10-09, 23:49:52 / Kategori: Allmänt
Sitter eller rättaresagt ligger förtillfället i sängen med luren mot örat och axeln och i luren har vi Emily, sitter och snackar massa strunt som tjejer gör! Gos gos. Den jäveln har ju lätt fått feber och kanske inte ska med ut med mig och Michaela imorgon, men det löser sig! Annars gör jag inte så mycket, ska försöka sova snart och tagga tills imorgon, kommer bli najs ändå! Ska försöka få med sjuklingen ut, men bara om hon mår bättre, för annars får hon ligga kvar i sängen och gosa! SKa prata klart i luren, skriver mer sen! PUSS



PS. yes, jag älskar sockar, jag fryser om fötterna på vintern, vad ska jag göra? Och ja, det är en gammal bild



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?