if you want me, i must be doing something right?

2008-10-09, 20:49:36 / Kategori: Allmänt
Har varit hemma ett tag, har hunnit äta och skrivit rapporten om hur dagen har varit på praktiken! Det har varit som vanligt, lugnt men ändå roligt faktiskt. Jag är ledig imorgon, SKÖNT! Börjar jobba på måndag igen, dock får jag jobba nästa jävla helg.. Kul kul, men vad ska man göra?..  Kan ju inte skippa heller, för då får jag jobba på typ lov och skit, och det tänker jag Absolut inte göra! Ska snart ta ett bad, ett långt kokhett bubbelbad, ouf, Love it! Inget slår det tror jag, jo kanske ett långt kokhett bubbelbad med mysigt sällskap! Blev sjukt myssugen nu.. Aja, imrogon ska jag först slinga håret lite, får se hur det blir, blonda slingor på mitt bruna hår, kommer nog se lite tiger aktig ut haha, men det kommer säker bli asbra. Sen vet jag inte riktigt, ska försöka få med mami till Stinsen, kanske lite shopping(?) Ska antagligen till stan och fika med Amanda (http://litesweet.blogg.se) så ska vi ta igen och snacka massa! Kommer bli asgosigt. På kvällen blir det kanske Kc med Emily, påtal om henne ska jag ta och ringa henne när jag ligger i badet! Vilket är typ nu, skriver när jag kommer tillbaka, utvilad och ren haha! PUSSI



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?