it is clear in my head

2008-10-06, 21:46:11 / Kategori: Allmänt

Mitt internet fungerade inte igår, och har inte haft tid att skriva förräns nu.. I lördags var jag runt i hela Sverige. Först på riktigt dålig småpojkarfest i Tullinge, drog lätt på engång, sen kc en snabbis för att vara lite social med Timmy och sedag hem och sova. På söndagen vaknade jag klockan 14 av att en viss Joakim ringer och väcker mig, och kunde lätt inte somna om, eller jo, vid 4 tiden! Så vid 18 tiden ringer Joakim ännu en gång och väcker mig för att säga att jag kan dra mig mot märsta. Och det gjorde jag, var i märsta tills klockan 22.34, då jag tog tåget hem! Och Idag har jag praktiserat min första dag, helt okej! haha, söta små människor där! Idag jobbade jag 13.30-21.00, och imorgon jobbar jag 07.00-15.00, hur ska jag klara mig? HJÄLP! Så måste snart gå och lägga mig, inte okej..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?