Natural Disaster

2008-10-19, 14:44:04 / Kategori: Allmänt

Igår:

Kc, Väsby, Kc, Träffa Bobbo och grabbarna en stund, Hem till Emily, Första tåget hem! Så otroligt trevlig var min kväll, den bestod medt av att gå.. Gå, gå. gå.. Det började med att vi drog till KC och kollade läget, sen Corner en snabbis. Sen åkte vi till väsby för att möta upp Tommy.. Var tillbaka i märsta vid 02 tiden, eftersom han inte har busskort fick vi gå till väsby station från Carlslund, och eftersom jag inte har lika långa ben som dom andra tog det lite längre tid.. Tillbaka till KC i en timma. Träffade Muille och Kevin utanför som också skulle till Bobbo, men gick skilda vägar, eftersom vi gick dit! Där såg man många bekanta ansikten, men eftersom Emily och Tommy inte ville vara kvar så drog vi, det var säkert 15 minuter efter att vi hade kommit dit.. Började knata mot Emily, och eftersom Tommy tydligen skulle sova hos Emily, fick jag ta soffan... När vi väl kom fram, var soffan upptagen, och Emily vägrade sova 3 i sängen.. Så jag fick sitta på fotöljen och vänta på att tiden skulle gå, så jag kunde ta bussen till första tåget.. Kom hem vid 07, och jag mådde så fruktansvärt dåligt, kanske för att jag hade varit vaken sen 06.30 på fredagen och inte sovit efter det..

Hoppas fan det var värt det, för det här har hänt tidigare, och det är klart som fan jag blir förbannat! Så hoppas innerligt att det var värt det!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?