no games

2008-10-10, 15:52:55 / Kategori: Allmänt
Sitter i handduk och bara sitter haha.. Väntar på att mami kan komma hem så vi kan gå till stinsen och kolla runt! Har redan ätit och duschat, så efter att jag har varit i stinsen ska jag bara hem och byta om så åker jag till märsta och till Emily. Sminkar mig där, orkar inte göra det här, och sen är brudjäveln sjuk så någon måste ju åka dit och hålla henne sällis och få henne taggad på att dra ut. Tro mig, Jag lyckas! (; Ska om en stund byta om till mjukisar och vänta ännu mer på mami, ska försöka hitta något snyggt att ha på mig ikväll! Även imrogon, då 50 års fekken är, samt att det är 70 tals tema, kommer bli asnajs ju! Bara folk man känner typ, även i min ålder (THANK GOD) så det kommer bli asnajs! Nej, nu är det dags att tagga till, skriver mer sen. PUSSI



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?