rock away

2008-10-03, 16:16:34 / Kategori: Allmänt
Idag hade vi skolfoto, hahaha!!!!! För det första ville jag slå till han som skulle ta bilden, och sen sätter han mig bredvid den största grabben i klassen. Tror ni jag kände mig stor eller? Inte okej.. Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket idag, han tog hela förmiddagen på sig, och sen var det lunch, slutade halv två istället för två idag, SKÖNT! Fick veta att jag ska vara på min praktikplats klockan 13.30 - 21.00 på måndag, och det är fan inte okej!!!!!!! men men, inget jag kan göra åt nu.. Var nyss och kapade mina naglar eftersom man inte får ha långa naglar på praktiken enligt våran fröken... Börjar bra det här.. Ska väl försöka sova en stund snart, sjukt trött brud.. Somnade ändå tidigt igår, 22.30, och det är fan tidigt för att vara jag, som brukar somna vid 03 tiden.. Men är fortfarande sjukt trött(?).. Senare ikväll blir det Märsta. Chockade? Nej, förstod nästan det ;) Och det blir krök som vanligt! Men nu är det sovdags.
xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?