someting in the way you move little darling

2008-10-03, 18:43:03 / Kategori: Allmänt

Sjukt trött!!! Börjar kännas som om alla mina inlägg handlar om att jag är trött eller vråltaggad?  Aja, vaknade för 15 minuter sen kanske, fortfarande jätte trött, men ska snart hoppa in i duschen, förhoppnings piggnar jag till då! Och nu så har jag samma jävla problem som vanligt.. Vad ska jag ha på mig ikväll? Nu kan man kanske inte längre ha klänning.. Så sjukt kallt.. Man blir ju lite ledsen i ögat då.. Man vill ju bara hoppa in i Uggsen och sätta på sig varma halsduken med mössa och vantar. Snart dags för ny vinterjacka för min del också. Vintern kommer ju krypandes fram, och ska det vara vinter och kallt.... Då ska det ju förfan vara snö också, annars vill jag inte ha vinter och gos :(
Nej, nu dags för duschen och gosa, Puss på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?