the real thing

2008-10-14, 00:45:24 / Kategori: Allmänt
Ligger i sängen och småpratar lite på msn, bla med Tom som jag inte har pratat med på ett tag, och jag har kommit fram till att han och hans flickvän Vendela passar sjukt bra ihop. Jag vill också ha någon att passa sjukt bra ihop med, och vara tillsammans med och vara nykär föralltid.. (Jag trodde men ibland tror man fel...) Jaja.. Skitsamma, det kanske inte är min grej vad vet jag(?) eller så får jag väl låta det ta sin tid, singellivet är väl ganska härligt det med!.. Imorgon, praktik, som vanligt orkar jag inte, eller jag orkar, jag vill bara inte. Det värsta är att om jag inte går, måste jag ta igen det på lovet och det vill jag somsagt Absolut inte göra! Annars imorgon ska jag väl inte göra så mycket eftersom jag slutar 20.00 och är helt slut när jag kommer hem. Helvetesjävlafittkukhora! God fucking natt!



<3 lilltjockisen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?