tryck på play

2008-10-02, 17:16:26 / Kategori: Allmänt

Förstår inte? Somnade tre gånger i skolan idag, och är fortfarande sjukt trött. Imorgon är det skolfoto, hatar skolfoto, är alltid skitnojig, man vill ju ändå bli bra haha, och så ensamfotot som man alltid ska se så dum ut på. Äsch, vi hade lätt hellre velat ha spex men får köra den någon annan gång!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och sooooooova, så sjukt trött brud det här alltså. Imorgon är det ju förfan fredag, VRÅLTAGGAD, ska leka med korven, henne har jag inte lekt med på länge, så det ska bli roligt faktiskt! På lördag vet jag inte vad som händer än, det får jag ta som det kommer :')

PS. FINNS EN SJUKT SNYGG KILLE, NÄMNER INGA NAMN, MEN DU ÄR SJUKT SNYGG!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?