no stress

2008-10-08, 12:34:08 / Kategori: Allmänt
Vaknade typ nyss! Fick sällis av kattjäveln som la sig på min andra kudde. Det jobbiga nu är att om jag flyttar på mig, tar han min plats haha! Ska snart äta, börjar bli hungrig. Börjar praktiken klockan 15.00 idag, och slutar 20.00. Ganska skönt, samma imorgon, fast börjar 14.00 istället. På fredag har jag ingen aning, förhoppningsvis på morgonen så jag kan få gå ut på kvällen! Funderar på om jag ska duscha nu, eller när jag kommer hem. Antagligen när jag kommer hem, känna sig mycket fräschare! Planerna för idag är inte så mycket mer, kommer nog inte hinna eller orka göra något annat än att praktisera. Dom pratglada damerna tar kål på mig haha, pratar och pratar, men det är gulligt, små pratglada damer. (: Dags för mig att börja äta något! Om jag hinner så skriver jag mer innan jag går.
PUSS



Tack Amanda, jag har ju lätt fått den här på hjärnan! ;) <3

Amanda

HAHA, gumman! Det gjorde jag allt för att retas! (A) haha, nejdå! Men jag äääääälskar den låten, och vist är den grym? Puss på dig. §



2008-10-08, 14:11:45 URL: http://litesweet.blogg.se/

amanda

Lätt att den är!!!! §



2008-10-08, 14:13:38 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?