when i grow up

2008-10-29, 12:51:10 / Kategori: Allmänt
Hon som fixar mina naglar ringde precis och undrade om vi kunde byta tid tills på tisdag. Haha, jäveln har ju mensvärk.. Men aja, fixar dom alltså dagen innan kryssningen! Så då blir dom fräsha så istället haha! Vill dock måla naglarna i en annan färg tills ikväll, men vet inte vilken!(?) . Jaja, skönt då behöver jag inte stressa tills ikväll iallafall! Så just nu ligger jag i sängen och väntar på att våra bästa år ska börja haha, jag älskar fan det programet, klaga inte haha! Påtal om ingenting så har jag blivit kär i låten som jag finns några inlägg under! Jag älskar fan mash ups, så sjukt bra! Men nu ska jag ner en snabbis och hämta något att äta och sen är det våra bästa år som gäller! PUSSI



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?