you can staind under my umbrella

2008-10-11, 04:37:34 / Kategori: Allmänt
Kom hem för en liten stund sen! Var somsagt i märsta. Det började med att en ganska taggad Amanda åkte till en ganska otaggad Emily, vilket gjorde att jag efter ett tag blev otaggad. Åkte ner till KC och träffade lite folk, fortfarande otaggad och nu sugen på mat. Klart som fan Emily börjar bli tagga då, när jag är otaggad. Var där tills två kanske(?) Åkte dit med dom grabbar som vi träffade på KC, lagade lätt spaghetti så alla sitter i hennes kök och äter spaghetti, Sjukt najs! Sen så på något konstigt vänster hamnade vi alla i hennes rum och i sängen, gos gos. När grabbarna skulle börja röra sig hemåt, och Alex, min kära granne skulle lätt hem så jag åkte med dom. Och nu ligger jag i sängen, fortfarande sminkad och ska sova om en stund, Skönt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?