and i just cant stop

2008-09-28, 12:27:43 / Kategori: Allmänt

Vaknade här i Märsta hos Emily för typ 30 minuter av att Lisa kom in i rummet.. Tror jag haha.. Igår var väl helt okej, händelserik kväll haha! Först drog vi till Åsa och skulle föra, vilket jag typ inte hann med för vi va tvungna att GÅ till station.. Men sen så kom det än buss ändå. Hamnade på KC, tappade bort Emily och Lisa hela tiden, hittade dock Brolund som inte blev av med mig på hela kvällen haha.  Slagsmål och fyllekärring, haha, har inte sett något så roligt på länge, vet inte hur jag ska beskriva henne ens, men satan vad roligt det var haha! Vid tretiden var det dags att dra hem till Emily, Lisa hade redan dragit, men som tur var fick vi skjuts av Fuckingjes pojkvän, kom hem åt potatis och broccoli! Sen kom Hilden hit och vi kollade på film. Emily vråldäckar haha. Somnade vid halv 7. Somsagt, helt okej kväll!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?