bad girls like it roar

2008-09-18, 00:03:20 / Kategori: Allmänt
Kom nyss hem från stan och bio. Kollade på Patrik 1,5. Haha den var faktiskt bra, lite småsnuskig ibland men rolig!! Har inte varit på bio sen jag va 12 typ, nej men typ 16! Gosigt Gosigt!! Nu sitter jag i sängen, fortfarande med jackan på, har inte orkat ta av den än.. Funderar på om jag ska gå ner och göra något att äta, pallar jag(?) Morgondagens planer är att träffa Loppan, även Oliver och gänget? (: Will c, hade varit najs att träffa alla påengång så kan Oliver få sina pengar från bion också! Saknar fortfarande Sunny Beach, inte lika mycket dock, men saknar det fortfarande! Ska tillbaka! Nej, det blir till att gå ner och äta något! 

Over and out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?