Blanda dig inte i, Lita på mig..

2008-09-12, 01:17:43 / Kategori: Allmänt
Det kaosar i mitt huvud, ni anar inte.. Det snurrar som en karusell, och det ända jag kan tänka på är det som hände idag. Fanns inget smink att ta bort för det mesta har runnit av, ögonen svider och känns svullna, sprängande huvudvärk.  Jag menar det faktiskt när jag säger Förlåt, men sen är det ditt val om du vill tro det eller inte.. Jag är den personen som har sjukt jävla förbaskat svårt med att säga det ordet, så ta åt dig när jag väl säger det.. Så fort jag tänker på vad som hände, får jag en klump i halsen, får svårt att andas och ser knappt på grund av mina tårfyllda ögon, jag skiter i vad du tycker om att jag skriver det här.. Du behöver inte läsa det, jag måste få det ut ur mig, annars kaosar jag ännu mer..
Apelsinjuicen och nallen blev mina bästa vänner inatt..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?