"%&£!@$?

2008-09-29, 01:19:13 / Kategori: Allmänt

Ska snart lägga mig och sova, börjar bli tröttis. Fick veta tidigare idag att vi är lediga på tisdag, får se vad jag hittar på då! I lördgas fick jag även veta information om i Fredags som jag egentligen kanske inte hade velat veta.. 

Påtal om ingenting så funderar jag på att messa tillbaka till dig, vi känner inte varandra, men du har hamnat mellan allt, och vill bara att du och din bästa vän som även jag känner ska veta att jag har ingenting med något av det som hände i fredags att göra, jag var inte ens i sollentuna när det hände.. Tycker bara att en av er ska tänka sig för innan du börjar hålla på, var säker på din sak innan du säger något, anklaga mig inte för något jag inte har gjort. Och nej, det är inte jag som har hittat på det där och nej jag går inte runt och snackar om det heller! Hoppas innerligt att båda ni förstår, men det är erat val. Blir bara irriterad.. Helvetes jävlafan!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?