hubbel bubbel(?)

2008-09-14, 15:20:14 / Kategori: Allmänt
Gårdagen var lyckad. Tack brudar! Förkrök i kristineberg hos några trevliga grabbar, lite singstar och grejer. Vi fick oss ett skratt! Därefter ville hälften av umgänget till Demboooooooooow, och det ville inte vi, så vi gick åt varsitt håll. Planerna var ICE, men det sket sig, vi kände att gamla vanliga KC var bättre, nära hem till dom och billigt att komma in. Vid 03 tiden drog Pööööörch hemåt, jag och Linda åkte vidare. Somnade dock på soffan, på direkten, men sov sjukt bra för att sova i en soffa haha. Vaknade vid 12 tiden, mådda illa som ett as. Kom hem vid ett tiden. Skulle försöka äta, det blev ytterst lite. Och då menar jag lite! Skulle försöka somna men nej nej.. Vilade ögonen i en timma sen så kände jag mig vrålhungrig, käkade massa god mat! Så blev proppmätt. Ligger fortfarande kvar i sängen (jag älskar att ha bärbar data!!!!) och börjar bli hungrig igen(?). Något fel är det ju på mig, men säg något vi inte visste haha! Slänger upp lite snyga bilder från igår!



PS, mitt lillfinger är lite blått och svullet. (:

jessica

hahah jag har videon på min mobil!





HUUUUBBBEL BUUUBBEL!!



2008-09-14, 15:41:00 URL: http://jessicaramse.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?