I got my rock moves

2008-09-15, 12:58:33 / Kategori: Allmänt
Geotranscendens= gränsöverskridande(?) Det här har vi suttit och läst om, jag fattar ju verkligen inte vad det betyder? Åt precis lunch, potatis (som smakade stekt potatis, sjukt gott) och någon torr kyckling. Så det blev bara god potatis och grönsaker för min del! Jag har kommit på att jag äter jävligt bra med grönsaker och frukt, duktig tjej här! Dagens planer är att göra klart 15 frågor om ålderdom eller något sånt, det gör jag nu i eftermiddag. Sedan träning, kommer ha feta träningsvärken imorgon, men det visar att jag har gjort något, får fuck inte glömma att stretcha eller hur det stavas.. Efter det måste jag hem en snabbis sen till Z. Jobbar från 18-22 ikväll. Nu börjar jag igen, xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?