I wanna get in trouble, I wanna start a fight

2008-09-15, 01:26:18 / Kategori: Allmänt
Klockan är snart halv två och jag sitter och äter spaghetti. Yes, jag blev hungrig... IGEN(?) Jag försöker starkt bli trött och kommer knappast bli tröttare av att jag sitter och äter, men jag kan ju inte somna om jag är hungrig heller.. Vilka problem jag har haha. Om 8 timmar sitter jag och har matte, det värsta är att jag redan har gjort den matten, ska få gå matte b om ett tag om jag förstod rätt (?)

Ligger i sängen och började diskutera med Hampus om att jag vill ha vinter. Så sjukt mysigt när det är snö och kallt, så kommer man in i värmen byter om till mjukisar dricker te eller något annat varmt och bara myser! Vill nuuuuu!!!! Vinter eller sommar ska det vara! Gosigt. Och påtal om vinter, jag behöver en ny vinterjacka!!! Får dra ut och shoppa med mami när dom väl börjar komma ut haha..



Bild från i lördags på KC med Pärchie och Linda. Måste erkänna att det var trevligt! Tack brudisar!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?