if you love me, wont you let me know?

2008-09-17, 19:07:26 / Kategori: Allmänt

Åt precis middag, sjukt mätt! Ikväll ska jag på bio och kolla på Patrik 1,5 eller vad tusan den hette, men det ska bli asnajs! Känner att jag vill ha någorlunda goskläder på mig även varma, jag fryser alltid, och då menar jag alltid! haha! Får se vad det blir! Träningen gick väl helt okej haha, sitter mest och snackar men det är trevligt, komma dom andra brudarna i klassen närmare, like it :) Sitter just nu i sängen med en filt runt om kring mig (yes jag fryser) väntar på att tiden ska gå lite snabbare (A) Lite småtrött faktiskt!

Påtal om ingenting måste jag och brudisarna beställa kryssningsresan snart, grymt snart :) Känner att hela inlägget blir massa ämnen som inte ens hänger ihop, men äsch.. Jag saknar Sandra i skolan, ingenting är samma sak utan dig :(

Funderar på att lägga mig och vila 10 minuter faktiskt! så hörs mer sen! PUSSI


sandra

miss u to hun<3



2008-09-18, 21:02:31 URL: http://sandralangells.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?