jag är kung över ängarna

2008-09-23, 22:49:57 / Kategori: Allmänt
Funderar starkt på att sova nu faktiskt. Har inte tagit någon riktig powernap så är småtrött, och då blir det snabbare imorgon! Cilla, är du redo? Det är minsann jag! Och jos, vi spårar(?) Lätt Lätt! Är så taggad så att jag blir arg, ge mig imorgon och ge mig helg! Har btw prov på fredag, hur ska det gå, jag förstår ju nästan ingenting av det vi ska plugga på. Men det löser sig!

Haha, har lätt fått låten på hjärnan, förstår mig inte riktigt på videon men den skiter jag i! Haha, Hörs när jag kommer hem imogron, PUSS PÅRE



cilla

Pissnervös! SKÅL:')



2008-09-23, 23:28:01

amanda

Äsch gullan, det kommer gå kalasbra :D Jag ska ju kröka direkt efter också, förhoppningsvis slår det till som i SB så känner man ingenting! haha



..hörde jag skål?! :D



2008-09-23, 23:29:41 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?