Kiss me it’ll heal, but it won’t forget.

2008-09-16, 21:24:12 / Kategori: Allmänt
Martini och jag sitter på tåget på G till stan, det kommer på en man på 65+. Han har suttit där ett tag och kommer ni ihåg när man va liten, så fanns det klubbor där klubbpinnen var som en visselpipa.. Den här gamla mannen börjar vissla i den här pipan, helt random, jag och martini börjar såklart skratta och kan ju inte sluta. Sen drar han skämtet: "Vad har två vingar men kan inte flyga?" Jag tittar på honom och han börjar pilla på sin nos, jag kunde ju inte sluta skratta. Den otroligt översminkade damen mittemot oss frågade gubben "Hur mycker har du druckit idag då?"
Haha och ni tror inte han svarar "Det blev lite för många sånadära likörpraliner"
Oj vad vi skrattade, kunde inte sluta. Typ det enda roliga på hela dagen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?