Lilla hjärtat, jag tänder så på dig, jag vill så gärna ha sex med dig

2008-09-11, 00:30:34 / Kategori: Allmänt
Jag har så sjukt tråkigt, jag ska upp klockan 07.00 imorgon och duscha.. Vi får väl se hur det går, allt beror ju på när jag somnar inatt.. Sitter och kollar på världens sötaste hundjävel, AMSTAFF! Väntar bara på att flytta hemifrån sen ska jag ha en sån sötnos! (: Planer för imorgon, skolan och sen träffa Oliver(?) Annars har jag inte så mycket planerat faktiskt, får se vad som dyker upp! Tror nog jag är klar med skolarbetet så kan chilla resten av veckan, tagga till lite extra till helgen, lite ändrade planer på fredagen btw!! Jobb, sedan Märsta(?), Inte omöjligt (:
Osloresan beställs nog imrogon! Sjukt taggad, kommer bli asnajs. Tyvärr kan korven inte följa med, men ska tvinga med henne på kryssningen, det är en sak som är säkert! (: CSI nu, HÖRS!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?