Look for a rainbow in every storm

2008-09-26, 01:12:32 / Kategori: Allmänt
Det finns två grabbar, som jag inte tänker säga namnet på, dom har absolut ingen som helst kontakt med varandra, dom vet alltså inte vem den andra är.. Dom här två grabbarna betyder så mycket för mig, vet inte vad jag ska göra utan dom,  en av dom här, jag har känt honom sen 03/04(?) håller inte ens koll för att det är så länge, och den andra jag har inte känt länge alls faktiskt, för tillfället betyder det absolut ingenting, känns som om jag har känt dig länge. Konstigt nog vet ni alltid hur jag mår, fast jag inte behöver säga något.  Ville bara få ut att ni två betyder för mig. Jag hoppas att ni vet det, och jag hoppas att ni läser det här och faktiskt förstår att det är er jag pratar om.

Tack för allt, massa jävla kärlek till er! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?